Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.07.2008 15:49 - Deja-vu
Автор: bemorespecific Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3707 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 14.08.2008 01:40


Hey, poznavam li te otnqkude?! Ti ne si li az, samo 4e nqkak po drug na4in? I kude, za Boga, be6e prez vsi4kite tezi godini, dokato turseh...sebe si? Za6to se poqvqva6 to4no sega...? Za da iz4ezne6 otnovo li ili da bude6 vinagi nqkak tuk? Imam nujda ot vreme, za da pomislq, a ti? Oburkva6 li se? To4no kakto az...haosut e pulen...,a taka mi e hubavo s teb, vsu6tnost s men...i 6te bude mu4itelno, kogato si trugne6...za6toto ne znam dali ne se privurzah kum teb prekaleno rano i burzo...obi4am da sum nasame sus sebe si...ponqkoga...tova me pravi cqla...6tastliva sum, 4e te sre6tnah..., v su6tnost, 4e sre6tnah sebe si...blagodarq ti!

Strahuvam se!!! Vsi4ko se slu4va tolkova neo4akvano, burzo i su6tevremenno estestveno, vse edno si e moe po nqkakuv na4in...oh, ve4e ni6to ne znam, oburkah se...otnovo...a imam jelanie da buda nasame sus sebe si...nai-posle...mislq si, 4e dostatu4no vreme izgubih...bez da se poznavam...Tiho e i tova me privli4a...no az vsu6tnost se strahuvam ot ti6inata...paradoksalno e...togava zapo4vat da nahluvat vsi4ki onezi misli, koito me izmu4vat ot izvestno vreme...i kogato e tiho, te stavat vse po-silni i natraplivi...strahut mi zaema razmeri, koito me ubivat...Razbira6 me, nali? Razbira6 me, za6toto ti si az...tolkova mnogo...I az te razbiram...do bolka dori...

Strahuvam se!!! Tova sa 4uvstva, koito sa prosto mnogo...mnogo silni, mnogo nepoznati i taka obsebva6to-sladki...no nikoga neizpitvani dosega...i me pla6at, ujasno mnogo, ujasqvam se ot misulta...ot misulta, 4e 6te me zavladeqt izcqlo i 6te zagubq kontrol nad sebe si, nad teb...ne gi iskam tezi 4uvstva...iskam da sme si bezrazli4ni...az i ti - moe po nqkakuv drug na4in az...i zatova sega trugvam ot teb, po-skoro ot sebe si, obru6tam grub, za6toto vsi4ko e tolkova mnogo, a e neposilno za nas v tozi mig...ne sme gotovi za tova, ne o6te...moje bi nikoga...Razbira6 me...poznava6 me...nali?

Strahuvam se!!! Ima o6te tolkova nerazre6eni ne6ta, no ima edin siguren brqg, po koito moga da se razlivam vinagi, za6toto toi ne e kato teb i men, pone ne pokazva, 4e 4uvstva i razbira...toi prosto si e tam...a ne trqbva da go podcenqvane mai...I ako az i ti sme moreto, to toi si e prosto brqg, nepodvijen i tolkova mnogo razli4en ot nas...oba4e si e na6iqt brqg, po-skoro moqt...i az ne sum gotova da go zagurbq, vse o6te ne...taka si mi e dobre...puk i sqka6 ne6to otnovo i otnovo me durpa kum nego...Razbiram te...i ti men...

Strahuvam se!!! Iskam da jiveq, kakto na men mi haresva v tozi mig, ti su6to, nali, moe az? No use6tam, 4e gubq sebe si i tova zasilva straha mi...za6toto ne znam dali sum gotova zavinagi da buda tazi novata...i ne znam, dali moga da jiveq vinagi samo po nqkakuv nepoznat za men dosega na4in...da se otreka ot vsi4ko, koeto e moqt den, zamenqiki go za nqkakva privlekatelna nova krasota...nepoznata...Imam nujda ot vreme...no ne znam ot kolko...ostavi me, molq te, dai mi vreme da pomislq i vuzduh da di6am, molq te moe az...ne iskam da vzimam re6eniq..., ne prosto ei taka...ne sum gotova o6te...a znam, 4e 6te buda s teb...no ne znam ni6to pove4e...koga, kak i kolko dulgo...Razbirame se...kakto vinagi...

Hey, blagodarq ti za vseki mig, koito mi podari dosega...moe Dйjа-vu...,za6toto pravi6 vuzmojno sebepoznanieto mi...6te lipsva6...ujasno...no imam nujda ot vreme...do sledva6tiq put...nqkak strahut mi me pravi nesigurna...a ima tolkova nerazre6eni ne6ta...nali znae6...? 6te se radvam da se posvetq otnovo na teb togava...sled straha...makar i da ne znam za kolko dulgo...moje bi nqkak za vinagi...
 
                             image



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bemorespecific
Категория: Лични дневници
Прочетен: 123280
Постинги: 34
Коментари: 58
Гласове: 65
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930