Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.08.2008 19:07 - Putuvane kum sebe si
Автор: bemorespecific Категория: Лични дневници   
Прочетен: 548 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 07.08.2008 00:43


V jivota na vseki edin 4ovek idva vremeto, kogato ne mu ostava ni6to drugo, osven da vurvi po sobstveniq si put. Vremeto, v koeto 4ovek trqbva da osu6testvi me4tite si. Vremeto, v koeto 4ovek trqbva da sledva sobstvenite si ubejdeniq.

***

To4no v nai-golqmoto si kolebanie imame 6ans da namerim sobstvenoto si az. To4no kakto me4tite se sbudvat , kogato nai-malko o4akvame tova, taka i togava namirame otgovori na onezi vuprosi, koito dulgo vreme ne sme uspqvali da razre6im. Neobhodimo e da sledvame instinktite si i da gledame na tqh kato na ogromna mudrost i da ostavim nadejdata da progoni strahovete ni.

***

Pove4eto ot nas ne sa v sustoqnie da preodoleqt neuspehite si, zatova ne im se otdava da izpulnqt onova, koeto im e otredeno. Lesno e da se borim za ne6to, koeto ne nosi riskove sus sebe si.

***

Ljubov ozna4ava moje bi da se nau4i6 da dade6 nqkomu svoboda, da znae6, koga e do6ul momentut da si vzeme6 sbogom. Da ne dopuska6 4uvstvata ti da stoqt na putq na onova, koeto v kraina smetka e po-dobro za onezi, koito obi4ame.

***

Da otkriem novi svetove ni nosi ne samo 6tastie i poznanie, a su6to i strah i griji. Kak iskame da ocenim 6tastieto, ako ne znaem kakvo e grija? Kak iskame da se sdobiem s poznanie, kogato ne sme gotovi da se izpravim pred strahovete si? V kraina smetka nai-golqmoto predizvikatelstvo na jivota e v tova, da preodoleem granicite vutre v sebe si, za da dostignem do tam, do kudeto ne sme i me4tali...


***

Me4tite ozna4avat moje bi rabota. Kogato se opitvame da izbegnem tova, e vuzmojno da izgubim ot o4ite si pri4inata, poradi koqto sme zapo4nali da me4taem i v kraq da zabelejim, 4e me4tite ve4e ne ni prinadlejat. Ako oba4e prosto sledvame mudrostta na surceto si, to vremeto 6te se pogriji za tova, da izpulnim predopredelenieto si. I neka ne zabravqme: to4no, kogato po4ti si se predal, to4no kogato misli6, 4e jivotut e prekaleno surov s teb, togava pomisli, koi si ti. Misli za me4tata si.

***

Ima ne6ta, koito ne moje6 da vidi6 s o4ite si. Tqh trqbva da gi vidi6 sus surceto si i imenno tova e nai-trudnoto. Kogato pogledne6 v sebe si i po4uvstva6, 4e tam bie edno mlado surce, to ti i tvoite spomeni i me4ti 6te se vpusnat po edin put na priklju4eniqta, koito se nari4a jivot, 6te tursite i 6te se stremite da napravite nai-dobroto ot tova. I tvoeto surce nikoga nqma da se izmori i da ostaree...

***

4rez na6ite re6eniq nie definirame sebe si. Edinstveno 4rez tqh mojem da pridadem jivot i zna4enie na dumite i me4tite si.Edinstveno 4rez na6ite re6eniq mojem da napravim ot sebe si onova, koeto iskame da budem.

***

Tam, nakudeto otiva6 nqma puti6ta, ti moje6 da sledva6 edinstveno instinkta si. Ti subljudava znacite i nai-posle dostigna celta si. Sega trqbva da se prestra6i6 i napravi6 golemiq skok v neizvestnoto, za da razbere6: koi ima pravo, koi nqma pravo i koi si ti.

***

Nqkoi ne6ta sa po-silni ot vremeto i prostranstvoto, po-vajni ot ezika i na4ina na jivot. Naprimer, da sledva6 me4tata si i da se nau4i6 da bude6 sebe si. Da moje6 da spodeli6 s drugite prekrasnata taina, koqto si otkril.

***

V jivota na vseki edin 4ovek idva vremeto, kogato ne mu ostava ni6to drugo, osven da vurvi po sobstveniq si put...

          image




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bemorespecific
Категория: Лични дневници
Прочетен: 123273
Постинги: 34
Коментари: 58
Гласове: 65
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930