Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.08.2008 17:02 - Deja-vu 2
Автор: bemorespecific Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4158 Коментари: 0 Гласове:
0



Hey, ve4e znam otkude te poznavam! Ti si moeto po drug na4in az. Vse o6te ne znam kude be6e prez vsi4kite tezi godini, dokato turseh...sebe si, no sum 6tastliva, 4e te sre6tnah otnovo. Razbiram i za6to se poqvqva6 to4no sega. Za6toto iska6 da bude6 vinagi nqkak tuk. Ve4e nqmam nujda ot vreme, za da pomislq, za6toto vremeto, koeto mi podari be6e dostatu4no. A ti? Oburkva6 li se vse o6te? To4no kakto az predi? No sega haosut nqkak iz4ezna...ili...taka mi e hubavo s teb sega,...vsu6tnost s men...privurzah se kum teb, no sega znam, 4e ne be6e prekaleno rano i burzo, be6e v pravilnoto vreme i ve4e nqma da bude mu4itelno, kogato si trugva6...za6toto ti 6te se vru6ta6 vinagi otnovo...Vse o6te mi haresva da sum nasame sus sebe si...i na teb ti haresva tova...ponqkoga...tova me pravi cqla...teb su6to...6tastliva sum, 4e te sre6tnah..., 4e se sra6tnahme, 4e sre6tnah sebe si...blagodarq ti otnovo!

Ne se strahuvam!!! Vsi4ko, koeto se slu4va si e moe po nqkakuv na4in...i ne me oburkva ve4e...imam jelanie da buda nasame sus sebe si...i go moga...za6toto iskam da se poznavam...i ti pravi6 vuzmojno tova...Tiho e i tova me privli4a vse pove4e...ve4e ne se strahuvam ot ti6inata, za6toto togava zapo4vat da nahluvat vsi4ki onezi misli, koito ne biha mogli ve4e da me izmu4vat...kogato e tiho, te stavat vse po-silni...no az sum po-silna ot tqh...Razbira6 me, nali? Razbira6 me, za6toto ti si az...tolkova mnogo...I az te razbiram...

Ne se strahuvam!!! Tova sa 4uvstva, koito sa prosto mnogo...mnogo silni, mnogo nepoznati i taka obsebva6to-sladki...no nikoga neizpitvani dosega..., no te ve4e ne me pla6at i az nqmam ni6to naprotiv da me zavladeqt, za6toto sega ne bih mogla da izgubq kontrol nad sebe si...za6toto nqma nujda da se kontroliram...iskam gi tezi 4uvstva...iskam da ne sme si bezrazli4ni...az i ti - moe po nqkakuv drug na4in az...i zatova sega 6te trugna kum teb, po-skoro kum sebe si, ne bih oburnala grub, za6toto vsi4ko e tolkova moe, na6e...i sega e po silite ni...sega nie sme gotovi za tova...Razbira6 me...poznava6 me...nali?

Ne se strahuvam!!! Ima o6te tolkova nerazre6eni ne6ta i ima edin siguren brqg, po koito moga da se razlivam vinagi, ako pojelaq, no toi prosto si e tam, a az ve4e ne...re6ih da se otdelq ot nego, za6toto az sum moreto..., a toi e tolkova razli4en ot men...i az sum gotova da go zagurbq, za da moga da buda sebe si...Razbiram te...i ti men...

Ne se strahuvam!!! Iskam da jiveq, kakto na men mi haresva v tozi mig, ti su6to, nali, moe az? Az nqma da zagubq sebe si, ako se stremq kum ne6to novo, krasivo i vse o6te ne tolkova poznato, za6toto 6te znam, 4e tova sum az...nqmam nujda ot pove4e vreme, za da pomislq...gotova sum da vzema re6eniqta, koito trqbva...ne se strahuvam...ve4e imam dostatu4no vuzduh da di6am... i znam, 4e 6te buda s teb...taka, kakto trqbva...tolkova, kolkoto trqbva...Razbirame se...kakto vinagi...


Hey, blagodarq ti otnovo za vseki mig, koito mi podari dosega...moe Dйjа-vu..., za6toto naistina pravi6 vuzmojno sebepoznanieto mi...6te se radvam da se posvetq otnovo na teb...moje bi nqkak za vinagi...


image



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bemorespecific
Категория: Лични дневници
Прочетен: 123261
Постинги: 34
Коментари: 58
Гласове: 65
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930