Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2008 18:47 - Deja-vu 3
Автор: bemorespecific Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3979 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 04.10.2008 02:29


Hey, 6tastiva sum, 4e te namerih i te poznah! Ti si az. Nezavisimo kude be6e prez vsi4kite tezi godini, dokato turseh...sebe si, az te sre6tnah i tova e pove4e ot nai-golqmoto 6tastie. Ti se poqvi naistina to4no togava, kogato be6e neobhodimo. Tova be6e pravilnoto vreme, povqrvai mi! Ti iska6e da bude6 4ast ot men i az da buda 4ast ot teb...no tova vinagi e bilo taka, prosto ne sme go osuznavali. Ve4e nqma obirkvane, nqma haos, vsi4ko e qsno i tova e neveroqtno! Ti vinagi 6te bude6 nqkude tuk i nikoi nikoga nqma da zaeme tvoeto mqsto v surceto mi, v du6ata mi, tova mqsto vinagi e bilo edistveno za teb i sega i dvamata znaem tova. Vsi4ki tezi emocii, misli, vuprosi, vsi4ko tova be6e dobro i neobhodimo za teb i men, da razberem, osuznaem i namerim sebe si. I nie go storihme, ostanahme nasame sus sebe si, za6toto tova e bil pravilniqt na4in...da sme 6tastlivi...Kakto ti, taka i az...sme blagodarni za onova, koeto imahme 6tastieto da izjivem, 6tastlivi sme, 4e imame sebe si i...produljavame da iskame da 4uvame ti6inata...nqkak zavinagi...po na6iq si na4in...

Nqma mqsto za strah!!! Vsi4ko, koeto se slu4i si e bilo na6e vinagi...i e hubavo, 4e oburkvaneto dobede do qsnota...vinagi 6te imam potrebnostta da buda nasame sus sebe si...i go moga...i znam tova...sega poznavam sebe si...i zaslugata za tova be6e tvoq...Tiho e i tova vinagi 6te me privli4a vse pove4e...ne se strahuvam ot ti6inata, mislite ne me pla6at, za6toto te su6to sa 4ast ot men i az priemam i razbiram tova...kogato e tiho, te stavat vse po-silni...no az moga da jiveq s tqh...Razbira6 me, nali? Razbira6 me, za6toto ti si az...tolkova mnogo...I az te razbiram...

Nqma mqsto za strah!!! Tova sa 4uvstva, koito sa prosto mnogo...mnogo silni, mnogo nepoznati i taka obsebva6to-sladki...no nikoga neizpitvani dosega..., te me pravqt 6tastliva i svobodna, dostavqt udovolstvieto, koeto vinagi sum iskala da izpitam...iskam gi tezi 4uvstva...i te sa moi...iskam da ne sme si bezrazli4ni...az i ti...i tova se slu4va...i zatova sega trugni kum men, po-skoro kum sebe si, ne obru6tai grub, za6toto vsi4ko e tolkova tvoe, na6e...i sega e po silite ni...sega nie sme gotovi za tova...kakto nikoga predi...Razbira6 me...poznava6 me...nali?

Nqma mqsto za strah!!! Ima o6te tolkova nerazre6eni ne6ta i ima edin siguren brqg, po koito moga da se razlivam vinagi, ako pojelaq, toi prosto si e tam, a az 6te se vru6tam otnovo i otnovo kum nego, za6toto osuznah, 4e toi e edinstveniqt brqg, kum koito moga da se zavru6tam...re6ih da se otdelq ot nego, za6toto az sum moreto..., a toi e tolkova razli4en ot men...no razbrah, 4e e i nqkak privli4a6t me s obiknovenostta si...i zatova se zavru6tam, ne e po silite mi da go zagurbq zavinagi...za da moga da buda sebe si...toi mi e neobhodim...Razbiram te...i ti men...

Nqma mqsto za strah!!! Iskam da jiveq, kakto na men mi haresva, ti su6to, nali, moe az? Az nqma da zagubq sebe si, ako se stremq kum ne6to novo, krasivo i ve4e taka poznato, za6toto 6te znam, 4e tova sum az...nqmam nujda ot pove4e vreme...vzeh re6eniqta, koito trqbva...ne se strahuvam...ve4e imam dostatu4no vuzduh da di6am... i znam, 4e 6te buda s teb...otnovo i otnovo, taka, kakto trqbva...tolkova, kolkoto trqbva...do sledva6tiq put...Razbirame se...kakto vinagi...


Hey, vinagi 6te buda blagodarna za migovete, koito mi podari...moe Dйjа-vu..., za6toto mi dade vuzmojnostta da u4a tolkova mnogo ot teb...sega, blagodarenie na teb poznavam sebe si nqkak mnogo pove4e...6te se radvam da se posveti6 na men otnovo...moje bi suvsem skoro...az znam, 4e vinagi 6te si 4ast ot men...ti znae6, 4e vinagi 6te sum 4ast ot teb...Blagodarq ti...Pazi ti6inata...pazi sebe si...ve4e mi lipsva6...no tova e taina...na6ata taina...





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bemorespecific
Категория: Лични дневници
Прочетен: 123120
Постинги: 34
Коментари: 58
Гласове: 65
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031